Algemene voorwaarden

Lillo is een webshop die kinderkleding en accessoires verkoopt voor jongens en meisjes. Lillo staat onder registratienummer 80579280 ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Ons btw-identificatienummer is NL003459252B22

Onderstaand vindt u de algemene voorwaarden van Lillo.

1. Prijzen
Alle genoemde prijzen in de webshop van Lillo zijn in euro`s, inclusief 21% btw en exclusief de verzendkosten. Zolang een overeenkomst niet definitief tot stand is gekomen, is Lillo bevoegd de in de webshop vermelde prijzen alsmede de voorwaarden te wijzigen. De overeenkomst komt tot stand op het moment dat u een definitieve bestelling plaatst bij Lillo. Als u een bestelling plaatst bij Lillo gaat u op het moment van bevestigen van u bestelling automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden.

2. Afbeeldingen en omschrijvingen
De inhoud van onze website hebben wij met grote zorgvuldigheid samengesteld. De producten in onze webshop worden door ons zo duidelijk mogelijk en waarheidsgetrouw afgebeeld en omschreven. Als gevolg van beeldschermkwaliteit kan het zijn dat de kleuren van de afbeeldingen van de door ons te koop aangeboden producten enigszins afwijken van de echte kleuren. U kunt hieraan geen rechten ontlenen. Lillo kan niet uitsluiten dat bepaalde informatie niet juist en/of onvolledig is. Lillo is niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op de website of in de webshop.

 

3. Bestellen
Nadat u een bestelling plaats in onze webshop ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. In deze e-mail ziet u de factuur met een overzicht van de bestelde producten en het afleveradres. Wanneer de gegevens op de orderbevestiging onjuist zijn, kunt u Lillo hierover per e-mail berichten, ons e-mailadres is info@lillo.nl Wanneer wij binnen 24 uur geen reactie van u hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat alle gegevens correct zijn. Ondanks dat wij onze voorraad goed bijhouden kan het voorkomen dat een product is uitverkocht of gelijktijdig door iemand anders is besteld. In dit geval ontvangt u van ons zo spoedig mogelijk bericht.

4. Betalen
Wanneer de bestelling via de webshop van Lillo plaatsvindt, dient u het totaalbedrag van uw bestelling, en (indien van toepassing) verzendkosten, te voldoen aan Lillo. Wij geven de voorkeur aan een online betaling via het erkende en beveiligde betalingssysteem van iDEAL. Naast iDEAL bieden wij ook nog andere betaalmethoden aan. De verschillende betaalmethoden die wij aanbieden kunt u terugvinden in het betaalscherm bij het bestellen van de producten. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zal de afwikkeling van de bestelling in werking worden gesteld. Uiteraard streeft Lillo er naar om uw bestelling zo spoedig mogelijk te verwerken. Mochten wij binnen 7 dagen het door u verschuldigde bedrag nog niet hebben ontvangen dan gaan wij er vanuit dat u afziet van uw aankoop. De door u bestelde producten worden dan geannuleerd en weer aangeboden in de webshop. Bij afhalen dient de betaling bij voorkeur vooraf via iDEAL of bank te zijn voldaan. Ook hierbij geldt, als u binnen 7 dagen uw bestelling niet heeft opgehaald dan wordt uw bestelling door ons geannuleerd.

5. Verzenden en Verzendkosten
De standaard verzendkosten voor een bestelling in Nederland tot €50,00 op de website zijn € 3,99 per pakket. Voor bestellingen in Nederland vanaf €50,00 betaalt u geen verzendkosten.

6. Levering
Voor iedere gedane bestelling geldt dat er alleen wordt geleverd na ontvangst van de betaling. Lillo levert bestellingen af in Nederland. Alle bestellingen worden aangeboden op het door u aangegeven afleveradres. Wij doen ons best de bestelde producten zo spoedig mogelijk bij u te laten bezorgen. Voor het bezorgen van de door u bestelde producten zijn wij afhankelijk van de pakketbezorgdienst. Alle voorradige producten zullen na ontvangst van betaling indien mogelijk dezelfde of volgende werkdag worden verzonden. ​De maximale leveringstermijn die Lillo heeft om een product te verzenden is wettelijk vastgesteld op 30 dagen, daarna mag de klant de koop ontbinden. Bij annulering betaald de klant de retourkosten. Lillo vergoed de gemaakte kosten van het gekochte product minus de verzendkosten die zijn gemaakt om het pakket naar de klant te verzenden.

Wanneer het pakket verzonden wordt, ontvangt u van Lillo een e-mail met daarin de bevestiging van de zending. Aan de gemelde en vermelde leveringstermijnen kunnen geen rechten worden ontleend. Bovendien kunnen de genoemde leveringstermijnen niet leiden tot enige vorm van aansprakelijkheid. Aan het verzenden van de producten wordt de grootst mogelijke zorg en aandacht besteed. Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd en goed verpakt voor verzending. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van levertijden welke ontstaan tijdens of voortvloeien uit het vervoer van uw bestelling door PostNL.

7. Onjuiste bezorging
Bij het plaatsen van uw bestelling dient u zelf zorg te dragen voor de vermelding van het juiste afleveradres. U wordt geacht na het plaatsen van een bestelling het afleveradres te controleren op juistheid en waar nodig aan te passen. Lillo kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het bezorgen van de bestelling op een onjuist adres, wanneer dit het gevolg is van typefouten en/of het invullen van onjuiste gegevens door de klant.

8. Retourneren
U heeft het recht om de door Lillo geleverde producten binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren onder de volgende voorwaarden:
8.1 Het retourrecht geldt alleen voor producten die niet zijn gebruikt, producten die in originele staat verkeren en zijn voorzien van de originele verpakking met label(s).

8.2 Indien u iets wilt retourneren kunt u dat via e-mail aan ons kenbaar maken. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
8.3 De verzendkosten van de retourzending komen ten alle tijde voor rekening van de koper. De kosten voor ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden in mindering gebracht op uw terugbetaling.
8.4 Indien bij het retourneren van de producten bovengenoemde regelgeving wordt nageleefd, zal Lillo het bedrag (met uitzondering van de verzendkosten en eventuele overige kosten zoals aangegeven in punt 6 bestelling, en kosten door bijvoorbeeld schade) binnen 14 dagen na ontvangst van de producten aan u crediteren.

Lillo behoudt zich het recht om geretourneerde producten te weigeren of slechts een gedeelte van het bedrag te retourneren als het vermoeden bestaat dat het product is gebruikt of opzettelijk is beschadigd. Wanneer de geleverde producten niet binnen de termijn van 14 dagen zijn geretourneerd, geldt dat de zending door u is geaccepteerd.

9. Persoonlijke gegevens
Om uw bestelling te kunnen verwerken, zullen wij uw persoonlijke gegevens opslaan. Daarnaast worden uw gegevens door Lillo gebruikt voor interne marketingdoeleinden, zoals af en toe bijvoorbeeld het toezenden van een mailing. Mocht u nadat u een mailing van ons heeft ontvangen deze niet meer willen ontvangen dan kunt u zich hiervoor afmelden. Wij verwijderen dan uw persoonlijke gegevens uit ons systeem. Indien u een account heeft aangemaakt kunt u deze zelf verwijderen. Uw gegevens zullen niet voor commerciële doeleinden aan derden ter beschikking worden gesteld. Wij hanteren bij het gebruik van uw persoonlijke gegevens de geldende wet- en regelgeving.

10. Aansprakelijkheid
Lillo is niet aansprakelijk voor schade die kan voortvloeien uit het gebruik van de door Lillo geleverde producten. Ook kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor de eventuele gevolgen van een vertraagde levering en /of typefouten of onjuistheden in een door de klant ingevulde tekst. De aansprakelijkheid van Lillo beperkt zich altijd tot het bedrag van de verzonden factuur van de betreffende bestelling minus de verzendkosten. Wanneer het leveringen of diensten betreft die niet via de webshop plaatsvinden, maar ontstaan uit bijvoorbeeld contante verkopen dan zijn de producten uitgesloten van onze algemene voorwaarden. Op alle leveringen, diensten en overeenkomsten van of met Lillo als ook op deze voorwaarden is uitsluitend het Nederlands recht van toepassing.

11. Vragen en opmerkingen
Natuurlijk is ons doel tevreden klanten en doen wij ons best doen om eventuele opmerkingen/klachten in onderling overleg goed op te lossen. Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u via de mail contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken via info@lillo.nl

 

  1. Vestigingsadres

Lillo is een webshop gespecialiseerd in de verkoop van kinderkleding. Het vestigingsadres is Pieter Breughellaan 23 te Hillegom. Lillo is te bereiken via e-mail, info@lillo.nl of via WhatsApp. U kunt ons een WhatsApp bericht sturen via de website www.lillo.nl